Eξυπηρέτηση μόνο με ηλεκτρονικό ραντεβού

Submitted by migration_user_1 on Mon, 10/19/2020 - 08:40

Ενισχύεται η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Υπηρεσίας Ασύλου – Αποκλειστικά με ηλεκτρονικό ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού

Arabic (عربى)

Tigrinya (ትግርኛ)

Sorani (سۆرانی)

Turkish (Türkçe)

Georgian (ქართული)

Albanian (Shqip)

Kurmanji (kurmancî)

Farsi (فارسی)

Begali (কুঠী)

English

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενισχύει με νέες υπηρεσίες την ψηφιακή πύλη (applications.migration.gov.gr). Από αύριο, Τρίτη 20.10.2020,  δίνεται η δυνατότητα στους αιτούντες άσυλο να κλείνουν ηλεκτρονικά το ραντεβού τους και τονίζεται ότι η υπηρεσία Ασύλου πλέον θα εξυπηρετεί το κοινό αποκλειστικά και μόνο κατόπιν ηλεκτρονικού ραντεβού.

Ήδη, αποκλειστικά με ραντεβού, γίνονται:

  • Προγραμματισμένες συνεντεύξεις
  • Προγραμματισμένες καταγραφές
  • Κατάθεση δικαιολογητικών σχετικών με υπόθεση οικογενειακής επανένωσης (υποθέσεις Δουβλίνου)

Εξαιρετικά, επιτρέπεται η κατάθεση προσφυγής άνευ ραντεβού, για λόγους δεσμευτικών προθεσμιών.

Παράλληλα πολλές υπηρεσίες διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά, από τον Ιούνιο του 2020, χωρίς την ανάγκη αυτοπρόσωπης παρουσίας, όπως:

  • Αλλαγής στοιχείων επικοινωνίας
  • Αλλαγή στοιχείων ταυτότητας,
  • Αίτηση αναβολής/επίσπευσης της συνέντευξης,
  • Βεβαίωση κατάστασης αιτήματος,
  • Βεβαίωση διαχωρισμού φακέλων,
  • Βεβαίωση κατάθεσης εγγράφων,
  • Βεβαίωση χορήγησης αντιγράφων
  • Αίτηση για νομική συνδρομή
  • Αναζήτηση ΠΑΑΥΠΑ

Επίσης, για την αποσυμφόρηση των υπηρεσιών, η ισχύς των δελτίων αιτούντων διεθνή προστασία (τρίπτυχο) έχει παραταθεί από 2 Νοεμβρίου 2020 έως και 14 Ιανουαρίου 2021, ανάλογα με το τελικό ψηφίο του αριθμού υπόθεσής τους.

NewsType
Weight
0